| Eld och lågor |

image15




Brunett igen då , jag försökte vara blond. Men jag trivdes inte i det, inte alls. Kändes alldels för tunt och.. Ljust!

Jag är inne på min tredje praktikvecka på Akademiska. Nu råder det strejk för sjuksköterskorna, vilket ger [undersköterskor] mer än händerna fulla! Patienter som vi inte skulle ha haft skickas upp på avdelningen och vi passar upp så gott det går.
Kommer nog att bli ett par tuffa veckor nu!
Men jag lär mig massor med massvis. Det är såå kul att få lära sig allt man har försökt läsa in. Jag kan ju mer än vad jag trodde :)

Imorgon ska jag inte till sjukhuset dock , för då är det Nationellaproven i Svenska B , skriftligt. Det ska väl gå bra, man kan ju inte direkt förbereda sig!
Massa godis lär jag införskaffa.

Jag har en sådan där lågt-blodtryck period. Är väldigt trött och blir lätt yr. Rätt drygt i slutändan..

Det brinner i Tierp förresten, mycket! Ett helt två-vånings hus med 16 lägenheter står i fulla lågor på Bergsgatan.
Martinkom och hämta mig med bilen när jag kom hem från tåget klockan 21, vi var ju bara tvugna att kika.
Och tankar slog mig. Alla minnen som går förlorade! Alla oersättbara kort och alla möbler..
Elden är skrämmande, den sprider sig så väldigt fort och den är så otroligt farlig.
Lyckligtvis så hade ingen kommit till svår skada.

Nej , jag vet inte vad jag skriver riktigt. Jag måste sova nu!
Natti natti.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0