| Skratch skratch |

image12



Jag blir less på det här oförutsägbara vädret, kallt/ varmt/ soligt/ snöigt/ molningt & blåsigt lyder ju alla dagars prognos.
Men iallafall.
Imorgon så ska jag börja på min praktikplats, avdelning 85A på Akademiska sjukhuset blev mitt ställe.
Jag har inte några förväntningar alls typ, jag vill bara ha det gjort och jag hoppas att dagarna går snabbt.
Jag ska till Tierps sjukhus imorgon också, ska kolla upp två knölar som jag har upptäckt på halsen och nacken, också ska jag kolla upp varför det kliar så sjukt mycket på hela min överkropp. Inatt låg jag vaken mellan halv 4 och halv 7, dels för att hela kroppen kliades mer och mer och dels för att jag var piggare än någonsin. Det var långa 3 timmar.
Åh vad mycket jag vill ha avklarat! Jag vill ha haft min första dag på praktiken och gått igenom schemat, ha rättat till  alla dagar jag måste vara borta. Jag vill vara klar med alla 4671 skolarbeten och prov. Jag vill veta vart jag ska jobba i sommar, jag vill veta när jag kan vara ledig från jobbet. Jag vill ta studenten och jag vill bli snygg som fan tills dess. Jag vill veta vart jag ska fira min student, jag vill ju inte såra mamma, pappa eller mormor.
jag vill hitta en klänning också, och få det att sluta klia på min kropp! I två veckor har det kliat nu.
Jag känner mig som ett enda stort skabb, fast jag har inte ens något utslag.
Hjälp mig då!?

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0