| Onödig fakta |




Idag började då en ny arbetsvecka och nya utmaningar med det.
Jobbar hela långa veckan , utom på torsdag. Då ska jag till Gävle.
Jobbade till halv två idag , vilket kan vara rätt skönt ibland , fast jag kunde lika gärna jobba till fyra när jag ändå är i farten.
Jävulens , vilken stressig dag det var! Massor att göra ju , och allt tog såå lång tid. Vart med nöd och näppe klar till hemgången.
Drömde om stress på jobbet inatt också , var galet nervös och kunde knappt sova.

Gick den långa vägen hem [typ trettio meter] sen  iallafall. Diskade , åt en bit utav gårdagens tårta , glodde lite på one tree hill. Almgren kom över med mitt paraply också , det var snällt av na.
Klockan fem kom min Martin hem som vanligt , då kunde vi bara ligga och prata och gosa en liten stund innan vi var tvugna att åka in till Ikea i valbo. Tog en sväng till Gävle också , eftersom att pojken så tvunget skulle ha sin Lacoste-tröja. :)
På Ikea köptes det iallafall en ny lampa till vardagsrummet [bilden] , två nya djupa tallrikar + fyra anchetter [stavning?] , två stora + två små handdukar till badrummet och äntligen ett badrumsskåp!

Jag saknar min syster och min kusin ..

Nä nu ska vi lägga oss och glo på slutet av Zoolander , för det förtjänar vi.

Over and out.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0