| Så jävla sjukt |




Okej nu har jag vart hemma flera dagar, skippat jobbet till och med.
Men för skojs skull? Näe aldrig. Martin och alla hans vänner ska till cityfesten ikväll, men ska jag det? NÄE.
Nej för jag är så otroligt jävla sjuk. Som fan. Har bara varit  såhär förskyld en gång , och då var det illa.
Fett ont i halsen , hostar hela nätterna , täppt i näsan , värk i kroppen , kliar i halsen, hes som fan, snorig som fan och huvudet känns som det tyngsta i världen.
Åååh , jag som behövde pengarna!! Hoppas att jag är frisk tills nästa vecka , men det tvivlar jag starkt på eftersom att jag bara tycks bli värre efter varje dag som går.

Idag blir det väl till att ligga i sängen , som jag fått gjort många dagar nu. Ska glo  på gamla O T H - avsnitt  och tvätta. Sen inget mer , näpp!

Usch vad tråkig och äcklig jag känner mig. Martin är verkligen en  ängel som är så snäll och tar hand om mig och är positiv mitt i allt det mörka.
Älskar dig så!

Var glad att du är frisk , för man är verkligen helt maktlös och en annan människa när man är sjuk.


Later.

Kommentarer
Jag Heter: e

Snorig kanske men söt ändå :)

2008-08-10 @ 18:46:15
URL: http://dreambride.blogg .se

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0