| Där det vände |




Då harman ordnat en ny kör-tid på JP's. Varför måste jag alltid få köra 07.45? Well , bättre än inget.
Sen har jag varit ned på hemtjänstens kontor. Satt och prata med någon som jobbar där men som jag dessvärre inte kan namnet på. Kan inte många namn på dom sommar jobbar där faktiskt. Haha.
Hon var jätteintresserad av Akademiska , som jag ska börja jobba på nästa vecka. Jag kände mig rätt stolt när jag märkte att hon vart lite avundsjuk men glad när jag uppmuntrade henne att plugga till USKa och söka!
Gick egentligen till kontoret för att prata med min kära chef, så det gjorde jag till slut. Sa att jag fortfarande är sjuk , helt otroligt , och berättade att jag skulle börja jobba på Akademiska nästa vecka. Till min förvåning säger hon : Neej , då var det  sant! Nej du ska inte alls börja där. - Sedan börja de hon skratta och grattade mig. Jag talade om att dom gärna får ringa om det behövdes och det lovade dom att dom skulle göra så det känns kick ass - bra!

Har bestämt mig gällande träning också , har velat som fan mellan att börja  på dans , fotbollen igen eller på Aktivera här i tierp. [Ett stort hus med många salar där man får träna allt möjligt]
Blidde aktivera iallafall. Lite dyrt med 1500 i årsavgift när man inte har så mycket pengar. Men det verkar såå kul med Box, Core , Bodypump och allt som finns där :)
HOPPAS Mathilda är på , ju fler desto roligare faktiskt. Och hon är bra , Mathilda. Världens bästa granne. Jag önskar att hon var min granne här på tegelbruket också.

Nej nu ska jag in till stan med Martin , ska kolla på åhlens och hemtex. Haha , vuxenaffärerna. Nämen vi behöver nån vas och nån gardin :)
Skriver mera sen!

Later.

Kommentarer
Jag Heter: E

älskarej

2008-08-18 @ 15:19:51
URL: http://dreambride.blogg .se

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0