| En fortsättning |



Tänkte fortsätta på gårdagens blogg , mot all er lycklighet.
Iallafall , Emelie var här i förrgår , med sötnarnen Tyra och Jerry.  Hon kunde inte ha kommit mer lägligt , för jag behövde henne otroligt mycket!
Jag hatar att sakna henne , men jag gör det nog varje dag. En såndär enorm saknad , som är rätt jobbig.
Längtar tills jag får körkort , då kan jag komma på besök när jag vill :) Håller ju på att köra , och har beställt hem allt som behövs för att klara teorin.

Alla som jag tycker om bor så jävla långt bort , har ingen i döhålan Tierp! Syster bor 10 mil bort , det suger mest. Sen bor Emilie ute i skogen i Vavd , typ 5 mil bort. Och Karrå bor ända i Sthlm , typ 12 mil bort! Elin bor i Surhammar , som också är typ 10 mil bort. Och Roberth bor i Gävle.
Sååå typist  :(
Kommer nog aldrig hitta en riktig vän i Tierp , men jag har min allra bästaste bästis här iallafall , och det är Martin.
Och det är ju bra , plus att pappa bor 1,5 mil bort. Och Mathilda , men vi träffas inte så mycket längre /: Det är synd.

Från det ena till det andra , var som sagt i stan i går. I Gävle och Valbo alltså. Hittade två fina krukor , på Coop Forum faktiskt! Haha , helknäppt , men dom var fina. 
Köpte ett underlakan också , på Hemtex. Och jag fick ett par najsiga BjörnBorg-trosor av Martin :) 
Sen köpte vi nog inget mer , bara hamburgare. 

Just nu är karln min hos sin mamma och städar hennes garage för att han har skräpat ner så mycket när han lagade bilen. Dukigt!
Fyfan vad det regnar då! Hela våran lediga vecka tillsammans så har det öst ner. Så jävla tråkigt ju.  
Idag ska vi äta plättar , det är typ det enda vi vet. Men men. På så sätt får man ju vara med om fler överraskningar ;)

Later.

Kommentarer
Jag Heter: bonnbrudn

Du får ta och flytta till Surahammar ;) då bor du ju närmare syster din med (a)

2008-09-10 @ 13:01:21

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0