| Bara en måndag |



Nu sitter jag här i vanlig ordning. Har faktiskt inte hänt sådär jättemycket de senaste dagarna. Eller ja , jag är väl lite för lat för att pallra mig hit och skriva ibland :)
Så!
Andreas har fyllt 30 år , Martin och jag har firat lilla julafton hos hans mormor i lördags , på kvällen så lekte vi med Emelie och Andreas!
Igår så fixa vi julgran! Tror ni inte att den Martin så snällt hade köpt var sne i roten? Den kastades argt ut av en arg Martin. Iallafall så kom hans pappa tillslut över och högg till an. Nu är den rak. Iallafall näst intill rak , och glittrig och vacker :)
Julgranar kompletterar julafton.

På julafton ska jag arbeta , det känns rätt tufft , särskilt när Martin så gärna vill ha mig hemma. Jag vill också , men ibland så måste man ju offra sig, men aldrig mer det säger jag bara. Egentligen borde man bara ta in typ muslimer på julafton , för dom firar det ändå inte.

Menmen , nu är det så och får vara så. Onödigt att hänga upp sig, man blir bara arg då 8)
Idag ska vi in till Uppsala , vi ska kika lite på julklappar åt Martins släktingar också ska jag visa honom min bästa resturang där vi ska käka lunch :)
Dragon Palace , of course. Varje dag har dom kinesisk lunchbuffé för 70 spänn. Och det är GOTT. Så gott att man måste knäppa upp byxknappen för att få plats med mera mat. Som på julafton ungefär :)

Nej hörrni , ska käka en smöörgås och hoppa i nå fräna kläder nu!


2 dagar kvar nu.

Later.

Kommentarer
Jag Heter: Sandra

God jul och gott nytt år! Kramar <3

2008-12-24 @ 00:01:34
URL: http://tystheten.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0