| Båtresan |



Okej , båtresan var rätt galen och rolig :)
Vi åkte hem till Syster dagen före , eftersom att bussen till båten skulle gå 4 km från hennes lägenhet.
5 minuter efter vi kom fram så bankade Stefan på dörren. Vi glodde på  film , käkade chips och sov, allihop i samma säng. Ringde självklart och sa godnatt till älskling.
Klockan halv 9 , på tok för tidigt , vaknade jag , hoppade in i duschen och sen åt vi frukost.
Pratade lite med älskling i telefonen , sen berättade Almgren att hennes farfar hade hamnat på Akademiska sjukhuset och att hon inte orkade åka på någon kryssning. Vi kramades , och skjutsade henne till macken där hennes granne hämtade henne i sin timmerbil. Som tur var så hade han "bara" fått en mindre hjärtinfarkt.

Iallafall så åkte vi vidare till Avesta , gick runt i shoppingcentrumet , kollade på skidkläder [längtar] innan vi gick och satte oss i bilen för att vänta in bussen. Det snöade , hade gjort det sen vi kom fram till Krylbo dagen innan faktiskt.
Bussen kom, som tur var , klockan 11.50 som den skulle. Vi hoppade in längst bak och poppade musik [Nomi - cocaine]
och snackade med alla andra ungsommar som åkte från Avesta.
Efter en nästan 3 timmars lång bussresa så var vi framme i Stockholm. Vi checkade in på en gång. Vilket var jättedumt, eftersom att vi då inte fick gå ut nåt mer. Vi spelade lite kort , åt mackor och lyssnade på musik.
Klockan 17.15 så fick vi gå på båten , självklart var vi först i kön!
Vi gick genast till våran hytt , som låg på våning 9. Där böt vi om och gjorde oss fina , för det orkade vi inte på morgonen när vi vaknade. Sen sprang vi ned till en resturang, åt och drack. Efter det så gick vi till taxfreen.
Okej , nu orkar jag inte rabbla upp exakt allt vi gjorde , men sammanfattat så hann vi med detta: förfest i våran hytt , dansa , sjunga karaoke , önska låtar , springa omkring , skratta åt där fick du - skämten , lägga oss i tid , vara jääättebakfulla , lyssna på karaoke , äta jättemycket och halvsova vid utgången.
Klockan 15.30 var vi framme i Stockholm igen , då satte vi oss på bussen till Avesta , tog bilen därifrån. bilen var förrästen intäckt med snö , som en snöboll. Vi åkte en Snöbollsbil hem , i snöstorm.

Det var det!

Resten av helgen var slapp! Myste massa med älskling , käkade godis och kollade film.
Igår jobbade jag kväll och idag är jag ledig.
Ska åka buss till stan och övningsköra om 20 minuter , vilket betyder att jag lär sluta nu.

Later.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0