| Helgen i sin glans |



I fredags så hade jag bestämt med syster att jag , hon och mamma faktiskt skulle dricka tillsammans. Så blev det :)
Det var faktiskt himla trevligt , vi drack lite vin och pratade om allt. Då menar jag allt , haha.  
Min älskling låg hemma , han var sjuk , var allmänt krasslig och mådde illa. Så mår han fortfarande tyvärr :/
Iallafall så gick vi brudar till Tierps enda krog, Brorsans, för att dansa loss lite. Vi älskar det , det finns i våra gener. Helt omöjligt att undvika :)
Klockan blev snabbt ett , krogen stängde och alla gick hem till sitt.

Vaknade klockan 12.00 dagen därpå. Lördag, Emilies lördag. Emilie ska snart åka upp till fjällen för att jobba i sex månader. Därför hade hon hyrt lokal i Skärplinge så att folk kunde komma och festa med henne en sista gång.
Det var faktiskt lyckat, kom massor med folk. Var dock panik i början , för högtalarna slutade att funka. Bara sådär. Men Emilies föräldrar ordnade dom tur var fram ett par nya och festen kunde börja :)
Återigen så vart det en massa dans. Från klockan 19 till 01 om jag ska vara mer exakt. Malin , jag , Almgren och Vicky var de absolut största discodrottningarna! Alla andra var utanför eller satt vid borden eller i soffan och snackade / halvsov.
Klockan ett kom alltså älskling och hämtade mig , i mammas snygga bil. Vi åkte snabbt hemmåt , myste till fullo och jag somnade naken tätt intill min man.
Vi vaknade klockan 12.00 imorse igen. Har diskat, ätit korv med pommes och bara legat i sängen och myst. Nu är han och meckar med saaben.
Ikväll ska vi till syster och andreas för att glo på film :) MYSIGT.

Imorgon åker jag till Stockholm, ska träffa Karrå och handla julklappar så att det skriker om det :) Fyfan så roligt , har inte träffat min kusin på år och dar. Jag saknar henne.


Later.

Kommentarer
Jag Heter: Anonym

din klocka går fel hjärtat

2008-12-09 @ 20:23:37

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0