| Dagen i sig |



Var ledig idag. Äntligen. Underbart härligt!
Dansade häcken av mig till Pokerface imorse, medans jag gjorde mig iordning.
Klockan 12 gick jag och mötte Emilie. Almgren alltså. Var så längesedan! För längesedan. Typiskt detta samhälle. Dumma saker som kommer i vägen. Emilie är faktiskt en av mina bästa vänner , eller antagligen min bästa vän. En person som för inte så längesedan började betyda mycket för mig. Jag vet att hon kommer att lyckas bra i den här världen. Hon är så jävla modig , även fast hon inte ens vet om det.
Iallafall så följde hon mig till apoteket där jag hämtade ut nya p-piller. 250 kronor för 3 månader. Dyrt, men dom ska tydligen avra väldigt bra. Inte massa onödiga hormoner och shit. Sedan gick vi iallafall till moniques, där vi köpte en varsin jacka. Haha, båda föll för samma jacka, men hon för en gråare och jag för en svart. Vi blev båda nöjda , särskilt Emilie som fick sin inslagen :)

Jag köpte en vit skjorta också, till julafton. Jag tänker nämligen byta om när jag kommer hem från jobbet ; till vit skjorta , mörkgrå väst och en läcker kjol. Jag tänker faktiskt också fira julafton. Hos familjen Ek. Det är en bra familj , Karin är så snäll och det går att prata med henne om det mesta. Hon förstår faktiskt , och hon ger mig råd och hon bryr sig. Skulle jag be om tvåtusen skulle hon ge mig det , skulle jag vilja lära mig något så lär hon mig det.

På måndag ska jag åka till Stockholm och julhandla! Julklappar i mängder ska jag köpa. Till mamma och pappa, tyra , jerry & andree , till mormor & morfar , till farfar & gänget , till syster &  till älskling , till karrå , fredrik & janne. Jodå.
Men det är faktiskt roligt att få köpa. När man var liten tänkte man endast på vad man skulle få , nu tänker man endast på vad man vill ge. När någon frågar vad jag vill ha så vet jag faktiskt inte , för jag tänker inte på det.

Men nu ska jag fundera , och skriva något jag vill ha här nedanför. Mamma och pappa läser faktiskt min blogg! Dom har iallafall fått adressen. Så nu drar jag min önskelista:

Pengar
Presentkort
- H&M , åhlens , moniques , wear it company , JP's körskola , stadium , ikea.
Parfym
- Paris Hiltons Can Can , Dolce and Gabbanas Light Blue.
Underkläder - BH storlek 75B och trosor Small eller 36-38.
Nyckelskåp.
Morgonrock.
Mobiltelefon - gärna Sony Ericsson med en BRA kamera.
Navelpiercing.
Hårfön.
Sängkläder.
Smink.



Later.

Kommentarer
Jag Heter: Emilie

Gumman, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Tack för dom orden det värmde verkligen. Du är bäst, vännen<3

2008-12-04 @ 10:28:47
Jag Heter: pappsen

vi får väl se vad tomten kommer med hmm.

2008-12-15 @ 21:20:16
Jag Heter: pappsen

vi får väl se vad tomten kommer med

2008-12-15 @ 21:22:57

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0