| Din dag |




Idag fyller världens bästa pojkvän år.
Ett fyrfaldigt leve för min Martin. Egentligen borde han få så mycket mer , typ ett miljonfaldigt leve. Men det skulle liksom ändra på traditionerna , och det ska man akta sig för.
Jag älskar dig så mycket ,  jag visste inte ens att man kunde älska såhär mycket , innan du blev min.
Det är helt underbart , oslagbart. Att ha en allra bästa vän , kärlek , lycka & trygghet i samma person.
För ett år sedan var jag kär i dig , i smyg. Då sov vi i min säng för första gången , något berusade med endå en säker känsla. Vi låg nära , nära.
Efter cityfestivalen förra året blev det mer seriöst , du började komma och hämta mig  i din volvo, sedan åkte vi oftast hem till dig , låg i ditt rum och såg på film. Utan att riktigt se filmen. Vi pratade mycket , och tillslut så låg vi och kramades.
Och det gick sakta men säkert framåt.
Nu bor vi ihop, och det funkar hur bra som helst! kan inte tänka mig ett liv utan dig. Min bästa vän och stora kärlek.
Jag vill upptäcka världen med dig.

grattis grattis grattis älskling. Idag fyller du 22 år , och om 22 år är jag precis lika kär i dig som nu.

förevigt <3

-
Imorse , eller inatt (klockan 5) så gick jag upp och gjorde iornding frukost och paket till älskling. Han blev glad :)
En replay t-shirt fick han, sen har jag lovat att bjuda på bio och mat också. M-m.

Idag har jag namnsdag också :) oj vad vi är menade för varandra!

Körde med bilskolan klockan 07.45 imorse , och nu kan jag inte somna om!
Det går väl bra , men jag måste träna mer. Som med allt annat i livet.

Later.

Kommentarer
Jag Heter: syster

gud va mysigt det lät. att va nykär och allt... Lika kär jag :) love you

2008-07-21 @ 12:23:59

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0