| Radera denna dag |





Idag började jag jobba igen , efter 2 veckors semester.
Det har varit den jobbigaste dagen på arbetet hittills. Precis ALLT har gått fel , och jag har varit helt slut enda sedan jag steg upp klockan 06.00 imorse. No kidding.

Dagen kortfattat:
- började med att jag såg att jag aldrig mer kommer gå på tvåan, där mina två bästa tanter finns. KASST.
- fick med mig hundratals apodospåsar som skulle lämnas.
- hade lämnat tillbaka min nyckelring och det fanns ingen ny så jag fick slänga alla nycklar i väskan.
- fanns ingen cykel så jag var tvungen att gå , som om jag inte redan hade lite tid på mig.
- fick fel adress till vårdtagare, vilket inte alls var kul p.g.a tidsbrist.
- kom försent till ett par stycken , och fick verkligen veta hur hemskt det var utav dom.
- irrade mest runt hela morgonen , hade typ 13 stycken att gå till.
- glömde ge en tant hennes medicin , så chefen ringde till P och sa: har ni varit hos G? Nämen nu har hon iallafall fått sin medicin ..
Jag dog.
- Tog med mig jobbtelefonen hem och har ingen nyckel så att jag kan komma in på kontoret och lämna den heller.


Heja , nu borde det väl inte kunna bli värre?
Är röd i ena ögat också , svider som fan.
Kommer ha typ 5 000 kvar av mina 12 000 kronor också. Blä för skulder och räkningar.  Vafan jag skulle ju ha 7 000 kvar? :s

GODNATT.

Kommentarer
Jag Heter: syster

skönt att även andra kan ha dåliga dagar :)

2008-08-04 @ 18:12:10

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0