| Tvåtusen tvåhundra |




Imorgon åker Han. Till Alanya i Turkiet med Matte och Micke ska Han åka, och jag kommer att saakna arslet av mig, men gud så skoj Du kommer att få :D Du förtjänar det som fan, för Du är bäst, och är man bäst då får man åka bort en vecka. En vecka för att Du är bäst. Puss på min lilla turk <3 

Och vad ska jag göra denna lonely vecka då? Jag är ju iallafall ledig så jag ska passa på att leka med mina vänner :) På fredag ska jag ut med Syster i Avesta också, det blir grymt.
Jodå, det kommer vara en bra vecka, lite ensamt på kvällarna/nätterna bara, hoppas Matilda kommer och sover här nånting, och kanskee .. Emilie? (: Vem vet!

Snart fyller jag nitton år. Då ska jag köra och typ ja. Inget mer tror jag. Jag ska typ firas vecka 31 eller nåt, spelar inte så stor roll. Vad är skillnaden på arton och nitton?
Snart fyller Han tjugotvå år, fyra dagar efter mig. Då ska jag bjuda ut han på resturang och bio. Det vet Han om. Jag vet vad jag ska få utav Honom med, en plattång och en t-shirt :)
Men jag tänkte minsann överraska med någon liiten present också, för trevlighetens skull.
Snart fyller brorsan år också, åtta år. Han ska jag fira på måndag, men han fyller dagen före mig. Jag fyller den sjuttonde, han den sextonde. Lite kul. Undrar vad han ska få, hmm.

Jag ska alltså vara ledig nästa vecka, och veckan därpå. Skönt! Har inga planer alls för vecka 30. Får se vad som bjuds.
Då kommer jag väl bara vilja kramas med min hemkomna :)
 
Det går bra att jobba på Hemtjänsten, allt flyter typ bara på nu. Lite drygt att jobba 4 eller 5 helger i rad, ska jobba imorn och på söndag med. Men trösten kommer ju den 25:e.

Si ju later.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0