| Like there was no time |




Okej, såhär är det - Jag saknar dig!
Jag tänker på dig ständigt, på din varma och fina kropp, på din trygga närhet, på dina vackra ögon, på din röst, på ditt hår, på ditt skratt. Etc etc.
Min kropp skriker efter dig, älskling.
Hade det inte varit för dina stöttande och uppmuntrande sms så hade jag gått under.
Fy fan vad skönt det ska bli när du kommer hem. Jag räknar dagarna.

Inatt sov iallafall Emilie över, som tur var! Jag slutade klockan fyra, och då stod hon där utanför dörren :)
Vi handlade mat och gick över med en blomma till Karin.
Senare så färgade jag håret svart, vi kollade på film och sen så sov vi.
Det vart inte så sent, runt elva slockande vi nog. Vi ska börja på Aktivera också, till hösten. Pepp!

Idag så gick jag över till mamma för att fira lillebror som fyller åtta år på onsdag. Vi åt mat och fikade sen.Pappa kom också, och mammas väninna Marianne. Det var riktigt trevligt.
Gick hem runt sex på kvällen, tittade lite på datorn och lade in tvätten. Sen gick jag ut på en kvällspromenad, tod en fjorton minuters-solning och tittade förbi hos mamma.
Nu sitter jag här igen, har tatt in tvätten och ska snart slå på ett avsnitt av  one tree hill tänkte jag.

Imorgon ska jag åka in till Uppsala, ska kika på lite kläder. Innan rean tar slut :) sen ska jag sova hos pappa,
för jag ska jobba med honom på onsdag.
Så imorn tänker jag titta över hos Mathilda, var så länge sen!

På torsdag fyller jag år, då ska jag köra med JP's. Sen kommer pappa och farfar över på lite fika på kvällen :)
Blir en lugn dag det.
På fredag åker jag till Emelie och sover där, mysdag till tusen! Jag längtar, saknar er <3


Over and out.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0