| Inte helt nyktert |

image9




Imorse vaknade jag genomblöt , det är tredje gången på två månader.
Jag har varit jättetrött och seg idag , det är jobbigt eftersom att  det är underbart att vara pigg.
Jag blev snäppet piggare efter gym-passet som tur var. Mitt hår är idiotiskt , det vägrar att bli den färg jag vill.
Jag har försökt få det ljusare , så att jag kan färga tillbaka min orginalfärg.
Det händer ingenting vad jag än gör , det är kanske lite brunare :(
Grymma öde , jag vill inte längre vara en räv!

Elin och Råbban var här i helgen. Det var rooligt! Råbban kom vid 4 och elin vid halv 6.
Vi hällde upp massa snacks som luktade torrfoder och skruvade upp korkarna genast.
Vi pratade och skrattade hela tiden. Vi sjöng och dansade pinsamt dåligt till massa 90-tals pop-låtar.
Fast det är ju roligast så , när man inte är allvarlig. 
Sen kom Tessan , Fannie , Maggie ett litet tag.
Vi gick till Brorsans [usch , pinsamt!] , fast det var ändå rätt kul. Det var bara en massa medelålders där.
Jag , Elin och Råbban hittade på massa oseriösa danser , typ "skruva i glödlampan" och "fiska". Haha.
Efter ett - tiden begav vi oss hem igen , vi tre. Råbban fick skjuts hem en timme efteråt och jag och Elin spelade Barngeni ända tills 4 på morgonen , då kom Älskling hem.
Han hade haft en lyckad kväll i Gävle med sina vänner :)
Elin sov kvar.
Tack för en bra lördag!


Kommentarer
Jag Heter: Elin

Haha, det var en kul kväll :') Så att jag och Råbiz och skickade in till typ Z-tv och kollade hur många procent vi hade :') haha. Det var typ ett år sen nu :O:O nästa helg.

2009-03-07 @ 10:49:58
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0