| Säg det med ett leénde |

image6




Du är efterlängtad , kära helg!
Idag , precis innan jag skulle gå hem så sa min lärare Ewa att jag såg väldigt fräsch och pigg ut.
Jag blev jätteglad , hur kul är det inte att få höra sådana kommentarer bara sådär ur ingenstans?
Jag svarade [med ett stort leende] att ja men mitt liv är så bra just nu , det är faktiskt inte fullt med problem längre. Jag har lyckats slagit mig loss. Jag ler fortfarande.

Kvällen bjuder inte på så fruktansvärt mycket. Vi ska köra en storstädning , min Martin och jag.
Det är i och för sig också efterlängtat. Blir väl till att dra i sig någon snabbmat också , och kika på någon sjysst film. Jag gillar inte att städa , eller ibland kan jag vara på ett riktigt städhumör. Eller det är ju jobbigast innan man börjar städa , sen när man väl har börjat så måste man nästan finputsa varje hörn innan man vill ge sig.

Nu ringde Råbban , han och Elin ska nämligen komma hit imorgon. Det ska bli roligt :) Fast vi har inte planerat något än , fast jag tycker att det är skitkul att bara hänga också. Vi ska väl dricka lite.

Ïgår frågade jag Martin hur länge det här depp-vädret skulle vara kvar , han kollade upp det på internet. Det visade sig att det här förbannade 4934083985 kilometer långa och feta molntäcket ska ligga kvar tills minst på måndag.
Jag avskyr att vakna varje morgon , titta ut och se att det är alldeles grått och äckligt ute.
Jag har ju köpt nya fina vårkläder också , som jag knappt kan bärga mig att få använda!
Bara för det så ska ha dom på mig imorgon , på 3-vänners-festen.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0