| För vi ska ta studenten! |

image18



Tänkte dra lite om studentskivan igår, som var lokaliserad på people i uppsala (: [för alla stackare som missade]
Fy fan så jävla kul det var! Allt var så perfekt; stämningen, alla glada människor, perfekt fylla och massor med dans!
Emma och Emilie kom hit runt 4 på lite förfest och utsmyckning,.Emilie hade gjort fina band som vi skulle ha runt överkroppen, jag vart klassens uppåttjack! Haha. Snacka om att kvällen gick ut på att titta vad alla hade fått för nickname :) Traskade till tågstationen där en massa lyckliga studenter väntade strax före klockan 6. Var en minst sagt upplivande resa till uppsala, gick till People sen, blev insläppta typ 20 över 7, dom tyckte vi var livliga :o Haha, ofta man ska "betee er som hemma" när man har studentskiva på krogen? Var det dummaste jag har hört!
Men vi kom iallafall in och blev först bjudna på en välkomstdrink, gick och minglade lite och tog en massa kort med klassens kamera :)
Sedan var det dags för middagen, var jättefint dukat och maten var underbart god! Tur att vi hade en sådan bra studentkommité som faktiskt ordnade med allt! Guldstjärna till er, tjejer.
Medans vi satt och åt  och skrattade, sjöng och applåderade så började också eftersläpparna komma in, så erunt 10 var man mätt och belåten och gick ut och pratade med alla bekanta!
Sedan rullade kvällen bara på, tiden sprang iväg! Vips så var klockan 2 och det var dags att gå till bussarna, var hemma runt 4 och då fick man krypa ned till Martin i sängen!

Idag har jag enormt ont i fötterna, benen och armarna värker! Men vad fan, det var det värt,  min egen studentskiva .. 
Nu är det mindre än en månad kvar till livets stora händelse: studenten! 

Tack alla alla för en 120 procents lyckad kväll och ett minne för livet!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0