| Nu vet jag innebörden utav en Studiedag |

image19



Checklista, studenten [3 veckor kvar] :


Klänning [x] - 400 spänn.
Skor [ ]
Smycken & accessoarer [ ]
Makeup [ ]
Clip-on magic 45 cm [x] - 600 spänn.
Alkohol [ ]
Fordon [x] - Endast bensinpris.
Kläder och planer för kvällen [ ]
Tatuering på fotvristen/vaden [x] - typ 800 spänn & asläcker [examenpresent.]
Alla skolarbeten inlämnade och klara [ ]


Idag har jag äntligen beställt clips plus en flaska siliconspray från Happyhair! Får dom förhoppningsvis om 1-2 veckor. Färgen är i dark chokolate och håret är rakt. Tänkte att det var bäst eftersom att jag själv har rätt rakt hår.
Dom är mega enkla att sätta i, vilket kan vara bra då man lär gå upp typ 5 på studentdagens morgon!

My god, jag tänker förfan bara på studenten just nu. Jag tror att tjejer bryr sig mer än killar när det gäller utseendet och den perfekta dagen! Jag är iallafall supernojig. Imorse tänkte jag på vad som skulle hända om pappa plötsligt säger att vi inte har någon bil, och jag fick tok-panik! Haha.
Jag kunde inte somna om heller, efter att Martin gick till sin buss före 6 imorse. Låg och vred och vände på mig i sängen och kände mig jättepigg. Jaha, tänkte jag, och gick ut på en intensiv promenad med mp3:n på låg volym. Jag somnade på mindre än 15 minuter när jag kom hem. 
Sedan drömde jag så sjukt läskigt tills klockan var halv 10 och det var dags för mig att stiga upp.
Jag drömde att jag hade fotproteser som var av riktiga fötter! Seröst. Och jag kände verkligen hur ont det gjorde när jag tog ur dom och satte i dom, och ingen ville förklara för mig varför jag hade förlorat mina egna!
Jag bara sprang omkring och grät och var helt  förstörd drömmen igenom och när jag vaknade så kände jag i panik om mina fötter fanns kvar. Den där drömmen är definitivt rotad i mitt minne nu.

Praktiken är slut nu iallafall, kanske var därför jag inte kunde sova, är ju van att gå upp halv 5 på mornarna [nätterna?]. Blir skönt att få träffa alla tjejerna i klassen igen! Vi har mycket att ta igen.
Men sammanfattat av de här 6 veckorna på Akademiska - Avdelning 85 A så har jag lärt mig nya saker varje dag och fått en tjänst som tim-vikarie :) Superbra ju! I sommar blir det iallafall till att jobba på hemtjänsten, som undersköterska så får man ju helt okej lön!
Är på sätt och vis skönt att praktiken är över, så att jag äntligen kan fokusera på alla skolarbeten. Har faktiskt gått till skolan och satt mig vid en dator i biblioteket i skolan både igår och idag. 2 timmar varje dag, och lyckats fått ihop ett arbete på nära 4 sidor i religionen.
Nu har jag bara två arbeten och en uppgift kvar, tror jag iallafall. Men det dyker nog upp mer ska ni se!
Bara att hålla ut nu.

Nej, snart kommer väl Martin hem från sin polare, då dom har satt in sterion i bilen.
Då ska vi göra en hemlagad pizza och bara njuta av kvällen!
För imorgon ska vi faktiskt båda arbeta, Martin ska till och med jobba på söndag. Han är så duktig :)


- 12 skoldagar kvar.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0