Panik - Lycka?

image22



Checklista, studenten [ 6 dagar kvar ] :


Klänning [x] - 400 spänn.
Skor [x] - 250 spänn.
Smycken & Accessoarer [x] - 220 spänn.
Clip-on Magic 45 cm [x] - 600 spänn.
Alkohol [ ]
Fordon [x] - endast bensinpris, typ 60 spänn ivar.
Kläder och planer inför kvällen [/]
Tatuering på fotvristen [x] - asläcker, typ 800 spänn, fick av pappa i examenspresent.
Alla skolarbeten inlämnade och klara [/] - har endast två uppgifter kvar i Religion. *yeey*
Övrigt tjaffs [x] - typ 200 spänn.


Nu börjar det verkligen dra ihop sig. Detta var den sista fredagen med klassen, någonsin. Otroligt hemskt nu när jag tänker på det! På torsdag klockan 11 springer vi ut, med alla andra utexaminerade treor. Jag längtar så mycket att jag vet inte vad, och samtidigt så vill jag inte släppa taget. Är jag verkligen redo? Om en vecka är allt över, och jag börjar jobba. Jahapp.
Jag har varit sjukt förvirrad den här veckan, glömt saker och haft mig. Jätteknäppt!
Det iallafall underbart när solen och värmen har tagit över dagarna. Sommaren är äntligen här.

Helgen blir iallafall händelserik, vilket är bra för då slipper jag tänka så mycket;
Senare ikväll kommer min gode vän Emilie hit. Vi ska glo på film och frossa godsaker!
Imorgon befinner jag mig i Ullfors på fotbollscup, mitt knattelag ska nämligen spela. Ska bli skitkul, dom är tuffa och kommer kicka massa ass! Kvällen blir väl lugn och mysig med Hjärtat.
På söndag så har jag och Hjärtat planerat att åka till Furuvik, och jag längtar! Härligt att bara strosa runt i solskenet, tittandes på alla underliga djur.


M-m, det blir minsann en braig helg! :)

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0