| Stoppa tiden |

image20



Checklista, studenten [ 1 ½ vecka kvar ] :


Klänning [x] - 400 spänn.
Skor [ ]
Smycken & Accessoarer [x] - 220 spänn.
Makeup [x] - 250 spänn.
Clip-on magic 45 cm [x] - 600 spänn.
Alkohol [ ]
Fordon [x] - endast bensinpengar, typ 60 spänn i var.
KLäder och planer inför kvällen [/]
Tatuering på fotvristen [x] - asläcker, typ 800 spänn, fick av pappa i examensprestent.
Alla skolarbeten inlämnade och klara [ ]
Övrigt tjaffs [x] - typ 250 spänn.


Okej nu kan vi konstatera att det bara är en och en halv vecka kvar till den Stora Dagen. en och en halv pytteliten fjantig vecka! Vart tar tiden vägen? Vi kan också konstatera att jag hittills har lagt ut typ 2550 spänn på studentgrejer. Det är ändå rätt bra, kunde lätt ha blivit mycket mer ju. Räknar med att skorna kommer gå på typ 300 kronor.
Och när det gäller kvällsplanerna så har jag nog på mig studentklänningen ändå, och vi blir väl hos Johanna eller så åker vi in till Uppsala.

Igår var jag och hjärtat in till stan, både till Gävle och Valbo faktiskt. Passade på att köpa det mesta till studenten då, men hittade dessvärre inte de perfekta skorna. Får leta i Tierp eller åka in till Uppsala.
På kvällen grillade vi korv och åt med potatissallad hemma hos Karin. Vi spelade fotboll också , det var skoj :)
En bra kväll tycker jag!

Idag är det Morsdag, så vi åkte till mamma och passade upp med lite skraplotter och så fick vi tårta. Onyttigt men gott! Blir till att träna bort det snart, eftersom att jag ska till gymmet och skaka rumpa om en halvtimme.

Ha det gott i solen!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0