| Förskylning |




..
Och nu är man förskyld , IGEN. igen , igen och igen.
Jag hatar förskylnings - viruset. Vet ni förästen varför man aldrig kan  bli immun mot detta?
Jo för att förskylningsviruset fungerar som Aids-viruset , det förändras ständigt för att inte kroppens vita blodkroppar [ immunförsvar ] ska känna igen det.
Såvarje gång vi blir förskylda så är det ett nytt virus vi har fått , aldrig samma.

Jaja , det suger iallafall. Aids är dock mycket värre. Det har jag sett , det har jag faktiskt kramat om och skrattat med.
Självklart menar jag barnen i Ryssland. Jag tänker ofta på dom, och blir ledsen varje gång. Det är mycket troligt att någon har avlidit. Ensam , utan någon som håller dess hand .. Jag blir mållös.

Jag är alltså förskyld igen, har faktiskt haft ont i huvudet i 6 dagar nu. Varj morgon som jag vaknar upp och känner det där bultandet i huvudet så blir jag så less. Varför försvinner det inte? Det kanske hör till förskylningen.
Imorse när jag vaknade hade jag inte bara huvudvärk , utan jag var också snorig och hade ont i halsen. Det har inte försvunnit utan istället matats på med en massa nysningar.

Jag har nu varit ledig i två dagar , imorgon är jag också ledig. Men då ska jag övningsköra. Förra gången gick det inget vidare , men Görgen sa att det var för att jag kör så sällan. Jag får lixom börja om varje gång jag kommer. Så jag ska betala ett fem-lektioners paket imorn. 1 900 kronor. Snacka om PANK. Sen måste jag köpa ett busskort imorn också. Ännu mer pank. Och idag lär jag faktiskt köpa halstabletter, ipren och pepcid duo [ ja , magkatarren har kommit tillbaka ]
Huuuur ska jag ha råd? :s

Nej , nu orkar jag inte skriva mer , kommer bara på problem efter problem!

Later.

Ps. Bilden föreställer Happy Feet , eller Mummel som han så fint heter , såg nämligen den igår. Var barnvakt åt lillebror som är sjuk. Sjarlakansfeber , stackarn! Måste äta pencillin , annars är det stor risk att sjukdommen förvärras och angriper organ i kroppen. Jag kanske har blitt smittad /:

Kommentarer
Jag Heter: Anonym

du kanske ska kolla upp de där me dina blodkroppar eftersom du e förkyld oftare än jerry.. puss

2008-11-19 @ 17:14:08
Jag Heter: SIS

börjar bli fint här tycker jag.. lite mer special om jag får välja.. kom igen nu.. pözz













2008-11-21 @ 21:53:55

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0