| Grattis Älskling |



Idag är världens mest komma ihåg-dag. Idag är det Emelies födelsedag :)
Tjugotre år fyller min älskade syster idag , hon tycker det är mycket. Jag längtar.
Hon har varit världens bästa och underbaraste människa i tjugotre år. Och jag hoppas att hon har fått allt hon önskar sig!
Du ska veta att du är sjukt vacker , på både insidan och utsidan. Och jag älskar dig.
Just nu sitter jag och Martin hemma hos henne och Andreas. Vi dricker vin , spelar xbox 360 och skrattar mer än vad många någonsin har gjort. Det är en perfekt kväll :)

Det har varit en bra dag hela dagen. Åkte till mormor&morfar vid 12 , åt värsta godistårtan och spelade löjliga familjen , med egna regler :) 

Vi har också pratat massor om båtresan som skall ske i december! Vi kommer att ha såå kul :D
Jag har alltid kul med Emelie , vi är som en och samma person. Jag behöver henne , hon är det viktigaste jag har.

Igår var Almgren och Bergfoth hemma hos mig. Vi hade en riktigt mysig kväll med mat , film och godis.
Måste verkligen samla ihop klassen snart , saknar dom väldigt mycket.

Nää , nu tjatar gänget på mig här. Dags att spela nåt Tekken-look-a-like :) Fyfan vad kul!
Haha eller nä , nu böt dom till nåt Bil-spel. Men lika glad för det är jag!

Har gjort om min blogg lite också :)

Later.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0