| Onödigt inlägg |



Nu sitter jag här , med ett par silverfärgade partyskor på fötterna, så att dom ska passa när jag dansar sönder cinderella-båten :)

Kom nyligen hem från frisören, färgade då ögonfransarna riktigt stor skillnad faktiskt ] och klippte till frillan lite.
Känns jättebra!
Efteråt så gick jag till apoteket och köpte handsprit och pepcid duo. Mums :)

GAv nyss bud på löshår på tradera, surt om jag vinner och det inte är rätt färg. Men det var ju rödbrunt, och det är mitt hår typ. Jajaa , jag har gått med på en tjuga så det skulle ju inte vara så farligt.
Jag skulle vilja ta livet med en klackspark hela tiden, typ inte bry mig om hela dagen är ett helvete, eller om jag förlorar massa pengar. Livet går ju faktiskt vidare, typiskt mig att få dåligt samvete eller bli stressad för minsta lilla. Det är rätt jobbigt, att gå och vara orolig för knappt någonting. Hm , varför är det så?

Igår byggde jag och syster en snögrotta och ett hål, där vi vill ha ett ljus för det skulle bli skitfint! Gud så blött och roligt det var.
Snart ska jag åka in till Valbo också, med syrran, andreas och martin då. Ska bli skitkul ju! Köpa massa julgrejer och nå kläder :)

Nej jag har typ inte tid att sitta här mer, ska städa!!
Förrästen så är det en bra dag idag. En riktigt bra.


Later.

Kommentarer
Jag Heter: sis

jah.. vi måste plantera ljuset där som köpte.. eller facklan (: puss påre bästa <3

2008-11-28 @ 21:34:06
URL: http://dreambride.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0