| Tidsbeställning |



Nu har jag beställt tid på Haircorner. Ska klippa håret och färga ögonfransarna på fredag förmiddag, joodå.
Lär köpa mig lite hårfärg också, mitt hår ser ju typ ut som en sopkvast. Sandra goes makeover! Hööh.

Jag längtar massor till torsdag eftermiddag, när jag kommer hem från jobbet och har hela helgen lös och ledig.
På torsdag ska förrästen jag och syster ut och leka i snön! Hoppas jag kan få tag i ett par täckbrallor så att jag kan rulla runt i det vita & kalla.
På fredag åker vi till Valbo, snäälla Andreas, ta ledigt! Vore skitkul att åka in allihop, köp massa julgrejor till lägenheten och någon julklapp. Och nåt fint kläderplagg :) ÄLSKAR KLÄDER. Är typ det bästa som finns ju. Tänk vad kul det är för oss tjejer att välja vilken stil vi vill ha till vilken dag. Myskläder , stora kläder, tajta kläder, linnen, kjolar, shorts, tunikor, västar..
Mmh, me like. Jag har typ ingen särskild stil, fast den jag trivs bäst i är nog den lite punkiga/häftiga looken (a)

Jaja , klockan tolv ska jag åka med tåget till jobbet iallafall. Igår stod tåget still i tjugotvå minuter, kom hem typ elva p kvällen. Igår var det så jävla stressigt, det är det ofta nu för tiden. Överbeläggningar och virriga patienter som alla ska ha hjälp samtidigt. Så är man bara två på kvällen, och många måste man vara två på för att dom är så tunga.
Men man lär sig ju mycket, även om magen och huvudet får ta sina stress-smällar :)


Later.

Kommentarer
Jag Heter: sis

muslåt hjärtat men deppig text ju. passar när man är nere tror jag.. fan, har inte vart ledsen på evigheter. men det måste vara positivt. äslkar dig mitt hjärta

2008-11-26 @ 22:46:07
URL: http://dreambride.blogg.se/
Jag Heter: sis

inte mus... mys (:

2008-11-26 @ 22:46:47

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0