| Hej mitt Vinterland |




Vet ni vad jag tänkte på? Att mitt nickname passar skitbra idag. Snowfell. Det är precis så det ser ut utanför fönstret. Snöfall, som fan, storm och kallt. Inga bussar går, ingen människa är ute. Förutom Martin som gick med Eddie till sin mamma för att  hämta topplocket och lämna det till fordons-klassen.
Skolorna är väl stängda idag? Snacka om toppendag för alla barn! Ut och lek med er, bygg snötunnlar och snögubbar. Hoppa från garagetaket rakt ned i snön som jag brukade göra.

Idag är det en månad kvar till julafton. I och för sig så arbetar jag till klockan halv 4 då, men klockan 5 kommer jag att komma hem till martins familj , byta om till fina kläder och äta god mat innan julklappsutdelningen :)
Oj vad mysig julen är! Hoppas verkligen att snön ligger kvar, en vit jul vill jag ju ha!
December månad är redan fullbokad med aktiviteter och jobb. I helgen så åker jag, Martin&Micke upp till Emelie&Andreas i Krylbo. Där är det förlovningsparty som gäller :)
Helgen efter så har Almgren sitt avskedsparty, vill inte att hon ska åka! Fyy vad tråkigt.
Helgen efter det så är det båtrese-dags! Wohoo vad kul! Då jävlar blir det fest, med syster och almgren och ett stoort dansgolv.
Helgen efter det så är det väl lugngt, och sen är det julhelg med alla sina roligheter :)

Vecka 12 ska vi åka till fjällen. Jag, Martin, Emelie, Andreas, Mamma, Thomas. Kanske Janne kommer också.
Men iallafall, vi ungdommar kommer ju att ha såå jävla kul! Afterski och slalom och skoter varje dag. Drömmer mig bort redan nu :)

Igår kväll gick jag och Älskling hem till Andreas&Emelie, igen. Vi drog två returmatcher i NHL på xbox. Först vann vi med 1-0 ( jag gjorde mål :) sen vann dom med typ 7-2 eller nåt.
Efter det så kollade vi på film, Guru-nånting. Den var rätt kul.
Juste! Jag och Emelie åkte och köpte godis, vi sprang från bilen till porten. Den var låst. Ingen nyckel, inga telefoner. Vi kastade snöbollar på fönstrena. Ingen som kom och öppnade. Fick gå runt hela huset, var typ 50 cm snö. Kasta en snöboll mitt på fönstret. Sen fick vi komma in :)
Haha, men det var rätt roligt.

Idag ska jag träffa Emelie igen. Älskar att ha henne i Tierp, finns inget bättre! Ikväll så ska vi träna Bodypump på Aktivera. Gud vilken bra dag! Och vilket bra liv. Fattar inte varför folkska ta livet av sig för, det är ju det dummaste man kan göra.

Later.

Kommentarer
Jag Heter: sis

åh min sötsöta älskling.. älskar att va nära dig. men jag tänker inte släppa dig igen. jag lovar!!

2008-11-24 @ 12:05:04
URL: http://dreambride.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0