En tanke.

 



Emelie, älskling. Världens bästa syster, och vän.

Du säger att det är jag som har gjort dig till den du är, att det är jag som gör att du är dig själv.
Men gumman, du har fel. Du är så otroligt stark i dig själv, din personlighet är helt unik och din utstrålning och glädje smittar av sig även om du inte tänker på det.
Du förstår, att med dig så känner JAG mig stark, jag känner att jag klarar saker som jag annars inte tror att jag klarar.
Jag känner mig hel. Och det är inte alls något konstigt, eftersom att våra hjärtan slår i samma takt, och vi har delat hela mitt liv tillsammans. Vi har faktiskt vuxit upp tillsammans, mött världen, utvecklats och kämpat tillsammans.
Vi har skapat minnen för livet, tillsammans.
Så kommer det alltid att vara.
För jag klarar mig inte utan dig.

I would take a bullet for you , darling <3

Kommentarer
Jag Heter: sis

så jäkla glad att du blev min syster..

2008-10-08 @ 09:05:25
URL: http://dreambride.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0