| Upptadering |




Oj, det var nog evigheter sedan jag skrev sist. Förlåt för det.
Har dock inte hänt någonting särskilt i veckan , övningskörde i måndags. Gick crap, mycket småfel som jag måste träna på. Men när?
Efter det kom Älskling och hämtade mig, vi åt på max.

Jobbade i onsdags och torsdags. Var som vanligt , men många nya patienter har kommit in. Det tycker jag är bra :)

Igår var jag ledig, så jag åkte till moniques och shoppade loss [terapi]. Hittade massor! Ett par trosor, en svart kort munkjacka med 3/4 ärmar , ett par baggy-jeans som var superhärliga, en tuff rosa halvlång t-shirt och ett par svarta korta shorts.
Sen handlade jag massa mat-och-hushålls varor för 350 spänn.
Efter det så åkte jag och syster till gymmet för att träna våra stora muskler :)

Kommer inte att ha mycket pengar denna månad förästen, 3 000 försvinner på räkningar och kärlektioner. Sen blir det ju nåt ungdomskort som måste inskaffas.
Menmen, livet är inte bara pengar!
Rätt tråkigt dock, eftersom att jag jobbar så mycket helger och kvällar så får man liksom knappt någonting för det :/

Igår kväll iallafall , då åkte jag och Älskling till mormor&morfar för att käka mat och umgås.
Köpte med oss en bukett rosor till mormor som nyligen har opererat sig. Hon vart glad :)
Det var en väldans trevlig kväll, vi diskuterade ta mig tusan ALLT.
Morfar bjöd på alkohol och godis  och mormor sprang mellan spisen och blommorna - allt var i sin ordning med andra ord.
Vi åkte hem vid 9-tiden, då släppte Älskling av mig så att jag fick sola lite. Var underbart skönt.
Sen åkte vi hem, jag tvättade och Älskling satt lite vid computern. Sedan vart det massa mys (a)

Idag har jag städat, bytt den rosa t-shirten mot  en storlek mindre. Nu sitter jag med färg i håret och väntar på att Almgren ska komma. För ikväll , då ska vi till Emelie Bergfoth och ha en riktig tjejkväll med mat och dricka och spel. Sen blir det utgång i Uppsala. Fyfabian vad kul :)

Imorgon åker nog jag och Älskling in till stan och kikar lite på ikea, alltid lika roligt ju!
Sedan kommer väl mamma hem från Hassela och sin Thomas. Då måste jag höra hur det var där uppe :)

På måndag och tisdag ska jag och syster hjälpa pappa med städjobb. Blir bergis kjuul.

Ha det gott. Kärlek är oslagbart!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0