Ett år av kärlek




Idag har jag och min Martin varit tillsammans i ett år. Femtiotvå veckor. Trehundrasextiofem dagar. För ett år sedan fick du mitt hjärta, och jag ditt.
För ett år sedan fick jag ett sms där det stod att du älskade mig. Det var min bekräftelse. Det var då vi blev en.
Ett par dagar snare viskade han det i mitt öra, mitt i natten. Jag rös i hela kroppen. Idag säger han fortfarande att han älskar mig, med samma röst och med exakt samma känsla. Och jag njuter varje gång. Kärleken är så otroligt stor, och stark. Och jag skulle inte klara mig utan dig. Jag hoppas på många, många år med dig älskling.

Idag ska vi åka in till Valbo, titta lite på Ikea och köpa lite kläder. Sen ska vi åka till Gävle, äta på en underbar resturang och avsluta med bio :)

Jag älskar dig!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0