Gårdagen i sin glans.




Hej.

Tänkte uppdatera gårdagen, för ni dööör ju om ni inte får veta! (a)

Så, vi stal Karins bil och drog till Valbo vid två-tiden. Käkade nåt enkelt på Mc'donalds och efter det tog Martin mig till en Gokart-bana som vi skulle bemästra.
Det var skitkul, även om Martin var bättre än mig. Faktiskt. Min bästa tid var typ 1.01 och hans 54 nåt  :c
Något vi ska göra om, appsilut.

Efter det så åkte vi till köpcentrumet, efter att i nyfikenhet följt skyltarna till något som kallades Älgparken. Visade sig vara någon skum camping eller något liknande.
Så, till köpcentrumet alltså. Där handlade jag må ni tro! 2 fina koftor [en brun och en blå] från Bikbok plus tre UCLA trosor och två basic tröjor, en vit och en svart. 3 vanliga t-shirtar med tryck fann jag på Gina plus ett par gråa benvärmare. En snygg jacka hittade jag på Carlings och ett par mörkblå Lee-jeans med gul söm hittade jag på JC. MUMS.

När vi kände oss klara och redo åkte vi mot Gävle. Fast först fick jag ett underbart fint halsband av Älskling. Ett i guld med ett hjärta som smycke.

I Gävle så åt vi på Helt Enkelt, min bästa resturang :) Var supergott som alltid! Sjukt mysigt ställe.
Sen gick vi på bio, Tropic Thunder med bl.a Ben stiller och Jack Black. Filmen var rolig, och bra.
Halv elva var filmen slut, då skulle vi alltså ut från parkeringsgaraget. Det gick inte. Mitt kort var förstört. Totalt.
Martin hade i all olycka tappat bort sitt under dagen.
Så vi fick ringa på hjälp-telefonen och berätta som det var. Bara att vänta på räkningen då.

Var hemma klockan tolv, då slängde vi oss med detsamma i sängen. Pratade lite och somnade djupt.

The End. <3

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0