| Åh, Du Luktar Utomhuspojke |



Hej.

Mmm, ännu en solig och varm vår-dag! precis som jag vill ha det :)
har suttit ute i solen en stund imorse, fick fräknar. typiskt.
om två timmar så sitter jag med systeryster på upptåget in till uppsala. där ska det shoppas [igen] , ätas gott och tittas på en tjejfilm på bio. så härligt vi ska ha det! haha.
har förresten fått en hur-bra-lön-som-helst, en från sjukhuset och en från forshem så det blir till att lägga undan 7 - 8 000 till sommar-resan och körkortet. underbaaurt!

Ikväll händer det väl däremot ingenting? ;o
men nästa vecka är det sista april, då hoppas jag på grill och party - kväll!
som tur är så jobbar jag dag då, slutar klockan tre. sen är jag ledig resten av veckan :) woho, längtar.

Tänkte förrästen ha på mig en utav oversize t-shirtarna från igår, mörkblå jeansleggins, jeansjackan från igår och gråa tygskor i stan.
blir så bra så, älskar kläder! det är en bra uppfinning.



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0