| Fall Out Boy - I Don't Care |



God morgon.

Låten
är väl hur bra som helst. vi tränar till den på bodypumpen. verkligen en kickass träningslåt!

Jag är dödahungrig! måste ätaa! haha. typ så känns det iallafall.
karrå och jag i en konversation förra veckan:
jag : åh jag är såå mätt! eller man ska ju inte klaga. det är inte alla som får vara mätta.
karrå : nää .. men det är skönare att vara hungrig för då vet man att man snart ska få äta.
båda tänker : mmhh .. maaat ..

Idag är jag ledig! hur skönt som helst. särskillt när jag ska jobba en tuung helg med långa pass, fredag - söndag.
jag ska inte göra ett dugg idag, förutom att vila och sola solarium. och handla lite till maten.
längtar efter hjärtat, som är hemma klockan fem. tänkte överraska med ungspannkaka, det är ju bara för gott :)
då måste jag säga att han inte får äta pannkaka på jobbet idag! kom ihåg, kom ihåg.
jag ska träna core ikväll också! det känns helt underbart att kunna träna igen. förskylningen har i princip lagt sig. är bara jätte snorig.
tränade body pump igår. vart totalt slut i kroppen efter! men det är skönt. eller hur?

Näe, nu skriker magen efter frulle. haha, löjlig jag är. man har ju sina behov o:)
jag ska tamigfan koka ägg, göra skinkmackor med gurka, the och juice!
ha en bra dag!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0