| Förskyld, IGEN |



Hej vecka 18.

Nu är jag förskyld, igen! vaknade utav världens blodflöde ur näsan. sprang alltså i 150 till toaletten för att köra upp papper i näshålen.
inte ett trevligt sätt att vakna på!
halsen gör ont och jag hostar en hel del. typiskt. jag gissar på pollen. har aldrig kännt av det förut, men någon gång är den första.

Helgen var helt okej, kanske lite väl lugn?
lördagen var härlig. åkte in till uppsala med syster. vi shoppade [mest åt våra män] , åt italienskt och såg en shopaholics bekännelser på bio, som sagt. vädret var helt underbart!
kom hem till tierp igen klockan tio. vi gick till mattias för där fanns våra pojkvänner. satt där en stund och lyssnade på gitarrspelande och gruppsång, sen gick jag och martin hem.
han har haft en tuff helg. blivit av med körkortet och fått 3 600 i böter. inget att skämta om kanske? kanske en gång, men inte hela tiden som folk faktiskt gör.
körde för fort. som de flesta andra. det ska man inte göra.
han får iallafall tillbaka det i slutet på juli, senast. om han inte lyckas övertala länstjossan om att han behöver det tidigare, i och med jobbet.

I går var det söndag. då åkte vi med jonas och karin till jonas gamla lägenhet för att plocka ut de sista sakerna. oj, vad grabbarna fick jobba med att få ned sängen! riktigt jobbig trappuppgång att strida med. det gick med lite jävlar annamma.
var hemma vid fyra, duschade och softade.
älskling kom hem vid sex, då beställde han kinamat åt oss. det var goott!
lyxmåltider denna helg alltså :)
på kvällen åt vi chips och kollade på catch me if you can. superbra film med leonardo dicaprio! spännande och häpnandsväckande.

Nej hörrni, nu ska jag bege mig till banken, apoteket och affären. cyklar till jobbet halv tre för att jobba kväll.
kväll, dag, kväll, dag står på veckans schema :)

Ha det.



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0