| Fortfarande Förskyld |



Hej alla friska och pigga
.

Jag är tvärtom. trött och sjuk. mår iallafall pyttelite bättre. mest halsen, ögonen och snoret som är jobbigast.
ska iallafall jobba imorgon och på söndag. jag både vill och behöver det.
det jobbigaste var att ordna skjuts till och från arbetet. nu har jag iallafall samlat ihop folk till de fyra skjutsarna imorgon.
martin kör mig till jobbet före sju, älskade syster kär hem mig vid halv ett, bästa svärmor kör dit mig igen till halv fem och även hon hämtar mig kvart över nio.
förhoppningsvis blir det bara denna helg, på grund utav förskylningen så vägrar jag liksom cykla 4,5 kilometer, enkel resa på en blåsig väg.
då skulle jag väl få lunginflammation, minst.
martin både kör och hämtar mig på söndag också. min hjälte :)
förrästen så är det ju inte alls långt, tar väl fem minuter att köra dit, så de tär väl inte allt för bökigt hoppas jag.

Jag har inte gjort mycket alls de senaste dagarna. mest hållit mig hemma faktiskt. var ute en stund idag med martin, gick en promenad i solen faktiskt. var rätt kämpigt med förskylningen men det var samtidigt skönt.
vi hittade till och med tussilago :)
vi har även ätit pizza och hälsat på familjen ek.
nu är martin och hjälper bror sin med hans radhus. renoveras för fullt där, dom är jätteduktiga.
själv har jag gjort iordning fruktsallad, tänkte lägga mig till en film och somna.

Var förrästen jättetrevligt och mysigt att träffa tjejerna igår. särskillt emilie :)
vi åt tacos och kollade på en officer och en gentleman. synd att jag mådde så dåligt, men det ska jag inte göra nästa gång o:)

Godnatt.


Kommentarer
Jag Heter: sis

åhhh. tussilago!! pussss

2009-04-04 @ 16:31:05

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0