| Fukki'n Förskyld |


Hejni.


Fyfan vad jag hatar att vara såhär förskyld. snoren bara rinner, huvudet känns som bly, halsen och ögonen svider. kan inte använda linserna eftersom att ögonen kan skadas. så jag kör med glasögonen idag. fy ;o
man känner sig äckligast och tråkigast i hela landet. och det stämmer nog i mitt fall.
allt blir tio gånger jobbigare, bara att ändra sittställning är mega jobbigt.
jag har iallafall ingen feber idag, som jag hade igår eftermiddag/kväll. var kokhet sa martin.
sov en och en halvtimme på dagen, åkte till morfar en stund på kvällen, sen hem och vila/sova på det.
känner mig fortfarande slut.
imorgon ska jag jobba kväll, lördagen består utav två jobbpass och söndagen jobbar jag i princip hela dagen (halv tolv till halv nio). jag måste alltså bli frisk om 24 timmar. vill ju inte verka lat :/
får ringa yvonne om en stund.  är ju inte bra för de gamla heller, om de skulle bli smittade.
åh, typiskt.

Ska träffa emilie och malin i eftermiddag. vi ska bara äta lite gott och kolla på film hemma hos malin.
tur det, för jag orkar inte göra något krävande. haha :(
är iallafall jätteglad över att emilie är hemma den här veckan. längtar tills hon kommer hem permanent.
min almgren :)

Trots hänghuvud och cementkropp såhar jag lyckats diska upp all jävla disk som stod i högar på diskbänken.
varför är män så dåliga på att se detta? eller de kanske ser, men har lätt att skita i det? tycker jag är orättvist :(

Nej hörrni, nu lär jag snyta näsan och knapra lite alvedon.
ha en bra dag, och vad glada att ni är friska!


Kommentarer
Jag Heter: sis

såååå jäkla skönt att andra också mår dåligt :) hoppas det hålelr i sig ett tag hjärtat!! ^^ Love u

2009-04-02 @ 15:49:58
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: Mikaela - hockeyfru

krya på dig!

2009-04-02 @ 15:51:36
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Jag Heter: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-02 @ 15:52:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Jag Heter: Sandra

men haha :( tack syster, men det hoppas inte jag!



och tack alla ni andra också, vad glad jag blev att några utomstående har läst och kommenterat!

mera sånt!

2009-04-03 @ 10:21:02
URL: http://snowfell.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0