| Hemkommen |



God kväll.



Är hemkommen ifrån huvudstaden igen. klockan sex så steg jag av tåget i tierp.
har haft det perfekt med min bästa kusin. underbart väder som bidrog till en hel del shopping.
gick på stan mellan klockan tolv och halv sex ungefär.
köpte ihjäl mig. t-shirt, ansiktspeeling, smink, tröja, påskpresent, skor, undekläder och allmäna smågrejor fyllde upp en hel del påsar.
har faktiskt träningsvärk idag, i axlarna, efter allt bärande. haha.

Vi bakade pizza, det var roligt och djävulskt gott. vi åt godis och drack vin och kollade på film. seven pounds med will smith. den var lite för sorglig för min smak. och jag brukar gilla sorgliga filmer.
vi kollade på hur mycket kort som helst, vilket var skitroligt. vi skrattade massor åt våra unga och smala föräldrar som badade och hade ruskigt fula kläder på sig.
ååh, måste snart ses igen <3
imorse gick vi en långpromenad före frukost också.

Nu håller jag på att tvätta och byta sängkläder. är riktigt trött, även fast jag vaknade halv tolv imorse.
men det är väl lika bra, eftersom att jag ska upp och jobba imorgon!
back to reality, alltså.
nej nu ska jag hoppa in i duschen med älskling. terapi på hög nivå :)




Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0