| Kär-Torsdag |



Glad påsk.


Eller glad skärtorsdag, så att säga :)
kom på att det var lite över ett år sedan jag började skriva denna blogg. liksom, vart tar tiden vägen?
min värld har ju tagit en total vändning och ser inte alls ut som för ett år sedan, ändå så anpassar man sig och glömmer vem man var. tiden skrämmer mig lite. hur är jag om ett år, vad gör jag och hur är jag? det är jobbigt att inte veta.
men det är väl bara att leva för stunden och se.

Idag har jag gått en kort promenad före frukost, klippt mig, solat och inhandlat påskägg samt godis.
påsken är godisets högtid, det äts faktiskt mer godis på påsken än på julen. vi är duktiga på att äta godis i sverige. särskilt jag.
men faktiskt så har jag trappat ned. blir inte sådär sur om jag inte får i mig massa socker, som förut. kan vänta i flera dagar, till och med en vecka innan jag behöver äta godis. men gott, det är det! oundvikligen.
hittade iallafall på ett supersött hjärtformat påskägg som älskling ska få leta efter när han kommer hem från jobbet :)
köpte även en påskpresent som han skall få ikväll, haha. barnslig jag är. men det är kul!
tyvärr så är jag själv inte hemma när han är det, jobbar ju ikväll. jobbar dag imorgon också, men jag får iallafall vara ledig på lördag och söndag. det är jag glad över!

Jag vet inte vad som sker imorgon. har lite planer på att gå ut på möbeln med malin och hennes kusin sarah.
men självklart så ska det dyka upp massa omständigheter som gör att jag och martin funderar på att göra något helt annat än att festa. rymma!
haha.
sen vet vi inte alls vad vi ska göra på lördag. trodde att karin skulle ha påskmiddag men dom skulle ju på femtioårskalas.
suck, jag vill ju äta påskmat! det löser sig nog.

Nu ska jag hoppa in i duschen, annars undrar nog tanterna varför jag luktar så konstigt. solarium gör så att man luktar sjukt konstigt faktiskt. usch!
jag hoppas att den riktiga solen visar sig snart igen. blir väl bättre väder imorgon iallafall, har jag hört? :/



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0