| Silverstein - Apologize |


Ville
mest lägga upp låten, som jag har lyssnat på hela morgonen :)


Klev upp klockan halv tio, åt frukost och kollade på one tree hill på teven. har suttit här ett tag.
jobbar tre till kvart över nio ikväll. skön tid!
dessvärre så har jag sett på schemat att jag bara är ledig två dagar utav elva.
jobbar tre dagar, är ledig en, jobbar tre dagar till, är ledig en och jobbar ytterligare tre dagar. varav helgens pass är riktigt tuffa!
självklart klarar jag det, men det känns liite tråkigt o:) haha.
får tänka på pengarna, som behövs nu när vi har hittat hotell och flyg till london. plus att jag ska ta en intensivkurs i sommarslutet.
behöver alltså pengarna, och idag får man ju lite extra eftersom att det är röd dag o:)

Tänkte faktiskt gå till jobbet idag, om det inte börjar regna alltså. då lär jag gå klockan två. eftersom att det tar minst förtiofem minuter att gå.
jaja, kroppen min behöver motion faktiskt.

Jag saknar karrå, fan! hade nääästan glömt hur skönt det är att vara med henne. vi är så lika!
vi har så kul. blääh att du bor långt bort! men vi ses igen i maj. wiho!

Nu ska jag gå, för vi ska åka och köpa sallad strax. nyttigt värre.
herrå.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0