| Snabbis |



Hoj.

Idag har jag jobbat med linnea och marika. det har gått bra :)
igår var vi påskkärringar och busade med tanterna. det var kul!
isabelle kom förbi med sin påskhund också, lägger upp bild sen.

Ikväll blir det party, trots allt. sitter med groggen i handen och allt!
 vart en himlans massa om och men. men matilda räddade kvällen! tack babe.
blir alltså fest hos anna, med matilda och träskman och några fler som jag inte vet vilka. haha :)
det blir bergis roligt. var längesedan jag lekte med matilda!
kanske går till möbeln och är med malin och hennes kusin där mycket senare på kvällen.
ha rju aldrig vart där och är lite nyfiken :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och snygga till mig sen bär det av.

Glad påsk!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0