| Spinning Free |



God kväll.


Idag har jag haft min lediga dag, vilket har känts underbart efter en hårt arbetade helg :)
var solit och fint ute, men dessvärre så blåste det kalla vindar.
jobbar imorgon kväll, onsdag kväll och torsdag dag denna vecka. no more! blir sköönt.

Har lekt med bästaste ever, syster alltså, på dagen.
hon, jerry och tyra plingade på dörren vid halv ett - tiden :) underbart.
vi pratade och lekte och handlade och åt mat. mer sånt!

Kollade även en hel information om london idag, och det visade sig vara dyrt dyrt dyrt att vara där.
visst, finns rätt billiga flyg+hotell priser. 3 300 kronor. men att vara där kostar ju skjortan och då kan jag inte åka på någon sol/bad/paraplydrinks-semester med martin i höst.
så martin gav som förslag att ta en sista minuten resa i sommar istället, i en vecka. kostar lika mycket som tre dagar i london. plus att man leve rmycket billigare.

Hm, mycket att tänka på!

Nu är det dax för film och sängen :)
godnatt.


Kommentarer
Jag Heter: Elin

Åh, men jag jobbar både sista april och första maj :(

2009-04-21 @ 19:31:06
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0