| Uppdatering |



Hej sol.



Åh vilket underbart väder, va? :) jag blir alldeles glad. i tre dagar har solen glimmat på en klarblå himmel.
kan ju knappast bli bättre!

Helgen har varit bara bra och ingenting annat. i fredags var jag på fest här på tegelbruket, mest för att matilda var där :)
det var verkligen kul! vi spelade en massa jag har aldrig .. och sanning eller konsikvens-kort och hade allmänt trevligt liksom. var en hel del folk där, bara tjejer.
vid tolv-tiden så knallade vi ned till möbeln, mitt första besök faktiskt. sen jag fyllde 18 alltså.
var sannex som spelade och det var riktigt mycket folk. de flesta dansade, men de yngre gick omkring och bara pratade och chillade med varandra.
träffade alltid någon som jag var tvungen att prata med eller hångla med [ martin ].
jodå, martin och hans kompisgäng var där också :)
var där till strax innan dom stängde, som var halv två. matildas mamma kom och hämtade oss och körde mig hem. det var snällt!
superkul att få träffa matilda igen, var för länge sen!

Igår så vaknade vi runt tio, eller martin vaknade då och var ju tvungen att väcka mig fast jag var jättetrött. men det var bara att slå upp mina blå och börja dagen.
solen sken, jag ringde mormor och sa att vi kommer över på påskmiddag.
vi åkte dit vid två, halv tre. före dess så satt jag mest och stekte i solen på baksidag. behöver solstolar!
iallafall, vi kom dit och satt ute i solen och pratade allihopa. sen målade vi ägg! det var kul :)
karrå var där, och henne tog vi med oss hem efter all god mat.
var förbi emelie och andreas en timme under kvällen.
och vi gjorde fruktsallad och chips med dipp och kollade på the wedding date som gick på fyran.
alla tre var lite halvdöda så vi lade oss väl vid tolv kanske.

Vaknade runt halv elva idag. har kramats med älskling, färgat håret, varit ute på en morgonpromenad och ätit frukost med karrå. inget mer :)
nu är älskling i valbo med jonas och karin. alltså hans bror och mamma. de kollar på lite grejer till radhuset.
vi tänkte äta middag hos karin ikväll, det är alltid så mysigt! :)
En vecka full utav jobb väntar, och jag känner att jag har vilat ut. är bara ledig på torsdag faktiskt. men det klirrar ju dödahärligt i pengaburken efter fredagens och morgondagens jobb. en massa extrapengar gör ju ingen illa :)

Nu ska jag umgås med karrå lite, innan de åker hem till stockholm igen. vui måste planera lite inför london-resan!
saknar henne redan ;( buuh.
men det är tur att jag har henne där, så att jag kan fly tierp när jag känner för det :) tihi.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0