| Dåligt val? |



H
ey folks.

Hur har ni det? själv är jag proppmätt, har ätit lite godis såhär efter en supergod middag som martins mormor bjöd på :)
snart börjar american pie-the wedding som vi tänkte kika på!

Idag började jag på min matematik b-kurs. och vet ni?
jag fattar inte vad jag har gett mig in på! visst, några kapitel känner jag igen och känner att jag faktiskt skulle kunna klara.
men ett par, tre stycken är ju helt oförståliga!
imorgon ska vi börja med kapitaler och sådant trams, alltså bokstäver som x och y. då menar jag inte lätta uppgifter, utan ordentligt krångliga!
hjälp!

Kommentarer
Jag Heter: Emilie

Gumman det kommer att gå så bra så:)

De e bara att höra av dig om du vill ha hjälp:)

PUSSAR

2009-08-21 @ 19:25:22
URL: http://emilieah.blogg.se/
Jag Heter: sandra svarar

åh vännen, jag kommer att behöva hjälp stup i ett ju!

puss!

2009-08-21 @ 22:06:14

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0