| Fact |

Igårkväll var jag hos madde, vi kollade på let's dance som i sin tur påminnde mig om step up.
har ni inte sett filmerna, se dom! så otroligt skickliga dansare, bra story och grymma låtar.
jag ryser varje gång jag ser klippet under.

Idag är jag faktiskt ledig, jag har varit duktig och pallrat mig till skolan för två härliga timmar utav matemetik b.
jag har skitsvårt för det, men jag tänker försöka.

Snart ska jag cykla ned till konsum och köpa en potatispressare, så att jag kan göra hemmagjort potatismos.
jag orkar inte med pulvermos längre, jag dör nästan när jag tänker på det. 
jag tänkte göra köttbullar också, vilket kommer göra min pojkvän överlycklig!

Den tjugosjunde betyder lön för oss sjukvårdare, så nu kan jag äntligen köpa ett terminskort på aktivera!
tänker inviga det ikväll med ett pass core :) underbart.

Puss!



F

örresten är jag bra sugen på en snygg sweat-jacka.
gillar dessa:

G-STAR

























MOULI

























ADIDAS


















Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0