| FönsterP |


Love it, adore them!
jag måste se dom nästa år, måste måste måste!

Idag har jag slitit med pappa på jobbet, vi var i avesta och putsade fönstren på en lågstadieskola.
höga, stora, perspektivfönster med klädderväxter som var i vägen hela tiden.
här får man minsann slita för sin lön!

Pojkvän är på träning i gävle och jag tänkte köra samma lika om lite mer än en timme. 
tänkte träna bodypump men såg sen att det började klockan sex, skit också.
så det får bli en promenad istället.
otroligt skönt med riktig träning ju, att ta en dusch och bara krypa ned i sängen till en film efteråt :)
ikväll blir det en thriller, hush.

Igår lekte jag med matilhda, vi plockade blåbär utan att hitta några blåbär och vi kollade på hanna montana-the movie. men åh så härlig film då!
mer tid med dig babe :)

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0