| Gråskala |


H
ejsan.

Nu har vi kommit in i augusti månad. jag hinner då inte med, gör ni? :c
vad har man gjort denna sommar egentligen?
arbetat såklart, varit i min och martins mysiga sommarstugor en hel del, grönalund, träffat vänner, festat ..
det har absolut regnat alldeles för mycket, många dagar har gått åt till absolut ingenting!
som hel den här helgen tillexempel. vi har varit på gräsö hela helgen men inte gjort mycket alls för att det har varit så grått och småkallt.

Nej, i oktober så får vi våran utomlandsresa! ser verkligen fram emot värmen, stränderna, miljön och stämningen.
snart är det nog dags att boka också, ska kolla denna månad :)

Beställde nyss lite smått och gott från nelly.se, förrästen! slänger upp en bild under inlägget så får ni se.
tog en himla tid dock, att välja alltså! tycker allra mest om att prova kläderna innan jag köper dom, måste absolut åka in till stan och spendera lite pengar denna månad! jag älskar det, men det vet ju alla ;)

Ikväll så blir det också lugnt, både martin och jag ska ju upp och jobba imorgon. tänkte kolla på baksmällan, en komedi som verkar himla rolig :)
tänkte träna body pump imorgon kväll, var så otroligt längesedan jag körde ett riktigt träningspass!
känner mig alldeles svag och trött, plus att magen säger ifrån så nu lär jag ta tag i träningen.

En liten promenad plus solarium på det här så är kvällen kirrad sen hörrni!
och grattis förfasen syster, andreas, tyra, jerry, josefine och bebis! äntligen har ni flyttat in i det nya och fina huset! :D 
jag kommer snart dit och inspekterar <3




Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0