| Halkbanekörning |



Men hörrni.

Vad roligt jag har haft det idag! :)
klev upp före sex imorse och övningskörde med pappa till bergvik som ligger nära söderhamn.
skulle nämligen köra halkbanan där!
åh, sladda och slira och flyga och fara, roligt!
fick sitta i en bil som först snurrade till sidan och sedan upp och ned, läskigt!
har verkligen lärt mig mycket idag, halkbanan är viktig.


Nu tänkte jag lägga mig ute i solen [ ja, på TEGELBRUKET ] och halvsova i solen.

Förrästen, gårdagen var härlig! jag och emilie åkte in till uppsala klockan sex, där åt vi en underbar middagsbuffe på dragon palace. kinamat alltså. tog en cider till det :)
vi gick på bio, year one, som var huur kul som helst! skrattade massor.
vi gick en långpromenad innan vi satte oss på tåget hem, älskar städer, det är verkligen supermysigt!
jättemycket folk ute vid elva på kvällen, de satt på de fina uteserveringarna.

Senare åker jag med syrran hem, underbart! ska få se det nya huset och umgås med härliga människor.

Baaaj.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0