| Hearligt! |

Hejsan.

Sitter här med lite hårfärg i håret, vilket ska tvättas ur om fem minuter så det får bli ett kort inlägg :)
är ledig idag och imorgon, bra skönt! tvättade lite imorse, åt en lång frukost och kollade in rean på moniques.
blev så att jag köpte en t-shirt till karln, och inget till mig.
men inte lider jag för det, var ju in till gävle igår morse med madde, och hittade bra mycket smygga fynd!
lägger upp bilderna längst ned.
blev iallafall tre klänningar, ett par skor, en tröja, en kjol och ett midjeskärp. träningsbyxor och en ögonbrynsskärare vart det också, men är inte med på bild :)

Ikväll ska jag och emilie åka in till uppsala för att äta, gå på bio och kanske ta ett glas! kommer bli så mysigt så!
imorgon åker jag iväg på förmiddagen, men varför tänker jag då inte tala om. kanske efteråt :) haha.
jag ska iallafall åka med syrran hem efter att hon slutat jobba, lär ju se det nya huset!
två bra dagar alltså, sen är det bara till att jobba hela långa helgen.

Nu ska vi se hur håret blev!











Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0