| Helgjobb |

God dag.

Eller regnig dag, det passar väl?
sitter på jobbet, har rast till ett och behöver lite tidsfördriv.
tänkte strax lägga mig i den härliga skinnsoffan och läsa lite körkortsteori!
borde plugga mer än vad jag gör, jag vet det, jag måste det om det ska gå vägen.
men det är ju så tråkigt, efter en kvart orkar jag inte läsa mer om bilarnas funktion och alla trafikregler :c

Jag har iallafall gett mig fan på att det ska gå, idag blev jag ännu mer peppad då jag cyklade de fem kilometrarna hit i ruggigt spöregn!
var bara till att anväda tvättmaskinen, var ju blöt enda in till huden, och smutsig!
förresten så kommer forshem att avvecklas, det antar jag att ni vet.
det suger verkligen, jag har ju precis kommit in här och jag gillar verkligen det här jobbet! jag kan vara mig själv.
avvecklingen kommer att ta ett till ett och ett halvt år, så jag funderar starkt på att plugga nu till våren.
det är ju som hittat, när det ändå inte finns några jobb!

Nej hörrni, nu måste jag ta tag i pluggeriet, annars blir jag sur på mig själv.

Bara för att jag saknar one tree hill så sjukt mycket och är dökär i jimmy eat world så lägger jag upp denna;



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0