| Helomvändning |

Hej.

Igår jobbade jag, när jag kom hem beställde jag och martin pizza och därefter kom emilie och åt :)
vi skulle ju ut och göra uppsala osäkert!
louise och milla kom iallafall över på lite förfest, mycket trevligt.
klockan nio mötte vi sosso vid stationen, och vi hoppade på tåget till stan.
gick till bullit, en urläcker rockbar som jag nästan avgudar!
emilie började dessvärre att må dåligt så hon och louise åkte hem till tierp.
vid tolv följde jag med milla plus hennes vänner till bj, och klockan tjugo över ett satt jag på tåget hem.
jag var nykter även fast jag drack en hel del, så jävla typiskt mig!

Vi vaknade efter nio idag, och med tanke på att jag somnade vid halv fem så är jag rätt trött. [grabbar kan vara riktigt dumma när dom dricker]
det blir inget stockholm, vilket känns jättetråkigt. emilie är alldeles bakfull för en sån kväll så jag åker in till gävle med pojkvän, micke och ronja och kollar bio istället. blir antagligen sommaren med göran, yes.
hoppas jag inte somnar :)
nämen det blir bra, kan vara skönt att bara chilla ibland också.

Imorgon åker jag och martin in till valbo, kollar in lite affärer och åker gokart, fy så roligt!
sen är jag i form för en ny arbetsvecka!

peaz.

Kommentarer
Jag Heter: sis

ja, pojkar kan va en aning sviniga med sprit i kroppen!! love

2009-08-15 @ 17:58:20
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0