| Only human |

 



Måndag nu, i like it. är ledig i helgen ju! men jag är tröttis.
jag har övningskört i gävle, vilket var svårt men mycket roligt. precis som vanligt.
jag har köpt lampor till cykeln så att jag slipper bli ihjälkörd när jag cyklar hem från jobbet om kvällarna.
jag har myst med martin och ätit blodpuddig med jättemycket morötter.
jag har tränat bodypump, solat och duschat. fresh!

Sista veckan på schema, känns ju botten. men jag har ju inget val, eller?
bara att köra på, så försöker vi plugga till våren, yes :)

Ikväll kollar vi på beck. puss!

Kommentarer
Jag Heter: Elin

Snygg kepa :)

2009-08-26 @ 11:40:27
URL: http://littleramona.blogg.se/sport

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0