| Plugg-höst i Små Doser |


H

ey!

Visst har jag varit vaken sedan halv tio, men ännu inte klätt mig eller borstat håret. lediga dagar är bäst :)
däremot
har jag bokat tid för uppkörning och teoriprov, ordnat med lite körlektioner och beställt hem matematik b-boken. kursen börjar ju den artonde. så visst blir det till att plugga i höst, men inte till något yrke, det tar vi sen.
varför har folk så bråttom? visst, vi vet inte om vi lever i morgon, men det gäller ju att vara riktigt säker på vad man vill, så att man inte ångrar sig.

Idag ska jag bara slappa, tänkte gå ut och en promenad om en stund. självklart försvinner solen när man väl är ledig!
tack för den. däremot är det skönt att gå när det är lite svalare ute, men jag hade ju hellre legat ute och stekt under solstrålarna.
tränar bodypump ikväll också!

Säger så, hej.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0